دانلود بازی Modern Combat 4 با گرافیک خارق العاده به همراه فایل دیتا برای آندروید Modern Combat 4: Z
welcome to behtardownload
مرجع دانلود و آموزش

 

بازی کاملا تست شده و قابلیت اجرای 100% دارد . نسخه apk معرفی شده ، نسخه بهینه بازی است . 

حدود 2 روز است که شاهد ساخت نسخه ی چهارم بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Modern Combat هستیم که در این نسخه بازی با عنوان Zero Hour ریلیز و منتشر شده است . این بازی فوق العاده مهیج و گرافیکی محصولی از کمپانی قدرتمند Gameloft است که در این پست به معرفی و قرار دادن لینک های apk و دیتای این بازی می پردازیم . در این بازی شما و تیمی که با شما همراه هستند با تروریست ها می جنگید .

زمانی که جنگ و درگیری به داخل وطن کشیده شود، ترس معنایی نخواهد داشت. زمانی که نام بازی Modern Combat 4 به میان می آید، شما هرگز نمی توانید قبل از آنکه آن را امتحان کنید، زیبایی نامش را درک کنید. زیبایی و هیجان درگیری مسلحانه در این بازی، در نوع بی نظیر است. به طوری که بازی هایی با این سبک را که قبلا بازی کرده اید، در برابر Modern Combat 4 حرفی برای گفتن نخواهند داشت. توانایی های بی نظیری چون کاور کردن یاران خود، عملیات های انفجاری و تعقیب دشمنان بر جذابیت های بازی افزوده است که شما را یاد بازی های گرافیکی کامپیوتری همچون Call of Duty و Medal of Honor می اندازد . برای دانلود این بازی زیبا به همراه فایل دیتا و مطالعه راهنمای نصب و کپی و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

نکته 1 : برای راه اندازی صحیح بازی وجود یک اکانت گوگل سینک شده در گوشی آندرویدی شما ضروری می باشد

نکته 2 : برای اجرای این بازی نیازمند به 2 گیگابایت فضای خالی بر روی گوشی خود هستید .

 

راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا و راه اندازی بازی : پس از نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد behtardownload از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftM4HM را در مسیر Android/obb و در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود کپی نمایید . حال با انتخاب آیکون بازی با تصویر زیر روبرو می شوید که با انتخاب گزینه ای که با فلش مشخص شده است وارد بازی می شوید .

حجم فایل:18MB

حجم دیتا:1.25GB

لینک دانلود مستقیم

 دانلود فایل دیتا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین بازی ها و بهترین برنامه ها و آدرس behtardownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.